Jump to content

Добре дошли

Обмислете да се присъедините към нас!

qnkov

29 упражнения за височина

Recommended Posts

Кой не би искал да бъде висок и красив? Е, ние всички искаме!

Височината играе важна роля за подобряване на личността на индивида. Без съмнение, хората винаги са отчаяни да увеличат височината си по всякакъв възможен начин. Днес има много лекарства и акупресура, които поддържат повишаване на височината. Но те са доста скъпи и имат свързани странични ефекти. Освен това няма 100% гаранция за успех за тези методи.

По този начин най-добрият начин за увеличаване на височината естествено е съчетаването на упражнения с правилната диета. Правилното упражнение спомага за тонизиране и укрепване на мускулите, освобождавайки хормоните на растежа, които са отговорни за увеличаването на височината. Правилното хранене поддържа тези хормони свежи и активни и помага за възстановяването им.

Упражнения за увеличаване на височината

Макар че е добре известен фактът, че вертикалната височина на тялото се определя от генетични фактори, тя дори може да бъде повлияна до известна степен от физически фактори като диета и упражнения. Най-често растежът спира след началото на пубертета, когато растежните плочи в дългите кости в тялото ни се сливат. Въпреки това, растежът продължава да продължава за някои хора дори на 22-25 години, така че е възможно да добавите няколко сантиметра към вашата височина дори след този етап, като прибягвате до упражнения за увеличаване на височината.

Тези упражнения трябва да се приемат и практикуват редовно 2-3 пъти седмично за най-добри резултати. Над упражненията трябва да се избягва, тъй като може да причини нараняване и да възпрепятства възстановяването на капацитета на тялото.

1. Бар окачен

29-best-exercises-to-increase-height-28.

Гравитацията оказва неблагоприятно влияние върху височината ви чрез компресиране на гръбначния стълб и ставите, които притискат и изтласкват хрущяла, като ви дават по-кратък вид. Закачването на вертикална лента е лесен начин за борба с този проблем. Закачването прави тежестта на долната част на торса да протегне гръбначния стълб и да намали тежестта на гръбначните вени. Това води до увеличаване на височината с 1 до 2 инча, но не незабавно.

Хоризонтална лента за това трябва да бъде поставена на такава височина, че тя позволява на тялото да се разширява с място за движение. Ако тялото ви не може напълно да се разшири, след това огънете коленете си леко, за да виси свободно. Уверете се, че докато хващате лентата, дланите ви са обърнати навън. Докато висяте, дръжте ръцете, раменете и бедрата си възможно най-спокойни, така че гравитацията ефективно да тегли тялото по-нататък. За допълнителни ползи можете да опитате да носите тежести на глезените. Този процес трябва да продължи 20 секунди с празнина между тях и трябва да се повтори поне 3 пъти. Това със сигурност може да се счита за добър избор сред упражненията за увеличаване на височината.

2. Суха земя Плува

29-best-exercises-to-increase-height-29.

Това упражнение е известно и като ""алтернативен ритник"" и основно се фокусира върху долната част на гърба.

Започнете, като поставите плоско на стомаха си. Вашето тяло трябва да бъде напълно удължено. Поставете ръцете си пред себе си с длани с лице към земята. После вдигнете лявата си ръка по-високо от дясната си ръка. Поддържайки краката си изправени, вдигнете десния си крак толкова далеч от земята, колкото можете във въздуха. Задръжте в тази позиция за най-малко 4 секунди и след това повторете процедурата с другия си крак и другата ръка. Трябва да се стремите да задържате позицията за 20 секунди. Добавянето на тежести на китката и глезените ще бъде по-полезно, тъй като ще тонизира мускулите на долната част на гърба и ще увеличи съпротивлението ви.

3. Тъкан на таза

Като изключително лесно, това упражнение спомага за разтягане на тялото ви нагоре и надолу от гръбначния стълб, както и от бедрата.

29-best-exercises-to-increase-height-30.

Можете да започнете да лежите на гърба си. Поставете раменете и ръцете си здраво на пода. Сега огънете коленете и притегнете краката си възможно най-близо до задните си части. Залепете гърба си, за да изтласкате таза нагоре. Тази позиция трябва да се задържи от 20 до 30 секунди. Това упражнение ви позволява да се простирате, като давате по-голяма гъвкавост на предните бедра.

4. Cobra Stretch

29-best-exercises-to-increase-height-31.

Това упражнение за йога има за цел да протегне гръбнака ви, като го прави гъвкав и гъвкав. Това е от полза за растежа на хрущяла между вашите прешлени, което води до увеличаване на вертикалната ви височина. Легнете на пода с лице надолу и длани на пода под раменете си. Обърнете гръбнака си нагоре, водейки брадичката си и към оформяне на повдигнат ъгъл. Обърнете се назад доколкото е възможно. Най-малко 3-4 повторения трябва да се извършват с всяко повторение, което трае между 5 и 30 секунди.

5. Супер Cobra Stretch

29-best-exercises-to-increase-height-32.

Започнете, като държите ръцете си перпендикулярно на пода и гръбнака се извиват (подобно на крайното положение на опъване на кобра). Сега огънете бедрата си и донесете тялото си, за да образувате обърната V-позиция. Докато правите това, пъхнете брадичката си в гърдите си и след това се върнете в първоначалната позиция. Всяко повторение трябва да продължи от 10 до 20 секунди.

6. Hopping With One Leg

29-best-exercises-to-increase-height-33.

Като едно от най-простите упражнения някога, това може да се направи навсякъде, в рамките на всяка дейност като гледане на телевизия, игра в парка или докато правите друга работа. Хоп на левия крак осем пъти с ръце, насочени към небето и след това хменете на дясната си крак по същия начин. Тази подскачаща дейност е от полза за развитието на мозъка, укрепването на краката и генерирането на хормони на растежа.

7. Pilates Roll Over

29-best-exercises-to-increase-height-34.

Тази отлична тренировка спомага за разтягане на гръбнака и осигурява допълнителна дължина на горната част на тялото ви. Той също така удължава и удължава прешлените на врата.

Започнете, като легнете на гърба с ръцете си по страните си и с дланите надолу. Като държите краката си заедно, ги разгънете право към тавана и ги огънете назад, като ги накарате да докоснат пода. Докосването на пода по този начин може да изглежда трудно отначало, но с практика ще стане по-лесно.Колкото повече се протягате, толкова повече гръбнакът ви се удължава.

8. Напред Стреч на гръбнака

29-best-exercises-to-increase-height-35.

Седнете право върху рогозка с краката си отпред. Краката ви трябва да се разширят на разстояние от ширината на раменете и краката ви да се огъват. Вдишайте ръцете си пред себе си. Докато правите това, превъртете напред и се опитайте да докоснете върховете на пръстите на краката.

Ако можете да докосвате върховете на краката си, можете да опитате още повече, за да поддържате гръбнака си максимално огънат. Това може да изглежда първоначално трудно, но позицията може да бъде постигната чрез редовна практика.

9. Cat Stretch

29-best-exercises-to-increase-height-36.

Също известен като индийски Dandwat, това упражнение има за цел да отвори гръбнака и да укрепи раменете, гърдите, дланите и гърба. Тя основно се простира вашите hamstrings, докато поставяне на стреса на стомаха. Тя е от полза за кръвообращението.

Поставете ръцете и коленете си на пода с ръцете ви заключени. Вдишайте, докато огъвате гръбнака си и издишвате, докато носите гръбнака си в сводеста позиция и главата си надолу. Гърбът на това място трябва да бъде извит. Дръжте раменете си високо и лактите направо. Коремът ти трябва да докосва пода. Всяко повторение трябва да продължи от 3 до 8 секунди.

10. The Bow Down

Стойте направо с ръцете, поставени на бедрата си. Придържайки се в тази позиция, наведете се напред доколкото е възможно, водейки с главата си. Винаги помнете да не огъвате коленете си и да държите брадичката си на гърдите си. Всяко повторение трябва да продължи от 4 до 8 секунди.

11. Forward Bend

29-best-exercises-to-increase-height-37.

Това е добре известно и широко последвано упражнение за увеличаване на височината. Стойте направо с краката си надалеч. Разтеглете ръцете си направо, наведете се напред и докосвайте пода с ръце, без да се навеждате на коленете си. След това се върнете в първоначалната позиция.

12. Насочен скок

29-best-exercises-to-increase-height-38.

Дръжте краката си близо и застанете на пръстите си. Сега започнете да скачате с ръката си нагоре във въздуха поне 2 минути.

13. Ръцете на главата надолу

29-best-exercises-to-increase-height-39.

Стойте с ръцете си поставени заедно зад врата си и се наведете напред, доколкото е възможно. Носете брадичка на гърдите си, но не огъвайте коленете си. Всяко повторение трябва да се извърши от 4 до 8 секунди.

14. Постоянна вертикална стрела

29-best-exercises-to-increase-height-40.

За да направите това упражнение, застанете на краката си с краката, разположени настрани, и вдигнете тялото си върху тях. Това помага и при тонизиране на телешките мускули.

15. Super Stretch

29-best-exercises-to-increase-height-41.

Стойте с ръцете си поставени заедно зад врата си и наведете главата нагоре и назад колкото е възможно повече. Всяко повторение трябва да трае от 5 до 15 секунди.

16. Wall Stretch

29-best-exercises-to-increase-height-42.

Застанете срещу стената и се опитайте да достигнете ръцете си възможно най-високо. Докато правите това, можете да получите на пръстите си. Гърбът ви трябва да се държи плавно до стената колкото е възможно повече. Всяко повторение тук трябва да се направи от 4 до 6 секунди. Този участък е малко по-трудно, отколкото изглежда, защото гръбнакът ви се държи плоско срещу стената.

17. Правите крака нагоре

29-best-exercises-to-increase-height-43.

Легнете на стомаха си с ръце зад врата си и издигнете един от краката си възможно най-високо.Сега повторете процедурата и с другия крак. Дръжте краката си прави, докато се разтягате. Всяко такова повторение трябва да продължи от 3 до 5 секунди.

18. Две прави крака нагоре

29-best-exercises-to-increase-height-44.

Легни лицето си надолу с длани надолу и отстрани на гърдите. Опитайте се да вдигнете двата крака заедно възможно най-високо, като същевременно поддържате краката си едновременно едновременно. Всяко повторение трябва да продължи 3 секунди.

19. Спускане

29-best-exercises-to-increase-height-45.

Стойте с ръцете си заедно и ръцете зад вас. Обърнете се възможно най-далече в кръста и бавно извийте ръцете си възможно най-високо зад вас. Всяко повторение трябва да продължи от 4 до 6 секунди.

20. Таблицата

29-best-exercises-to-increase-height-46.

Седнете на пода, като държите краката си изправени. Вашият торс трябва да е абсолютно прав. Сега, поставете дланите си на пода до задника си и пъхнете брадичката си в гърдите си. След като сте направили това, донесете главата си толкова надалеч. Докато правите това, трябва да вдигнете тялото си, така че коленете ви да се огъват, докато ръцете са прави. Токът и горните крака трябва да са прави и хоризонтални към пода, докато ръцете и долните крака трябва да са перпендикулярни на пода. По този начин заемате формата на маса. Това е доста труден участък и трябва да се опитате да направите всичко възможно, дори ако не можете да го направите перфектно. Всяко повторение трябва да се извърши от 8 до 20 секунди.

21. Таблица за инверсия

29-best-exercises-to-increase-height-47.

За да направите това упражнение, задръжте с главата надолу от фитнес уредите с ""инверсия таблица"". Това укрепва торса ви.

22. Плочата

Легнете, като държите коленете си наведени и краката плоски на пода толкова близо до задника си, колкото е възможно. След като го направите, вземете глезените си и ги задръжте. Сега повдигнете бедрата нагоре и завийте гръбнака си, като по този начин вдигнете корема си към тавана. Опитайте се да вдигнете корема си възможно най-високо и след това да се върнете в първоначалната си позиция. Ако имате затруднения да се придържате към глезените, дръжте ръцете си настрани и ги използвайте, за да се изтласкате. Всяко такова повторение трябва да продължи от 3 до 10 секунди. Този участък може да изглежда първоначално трудно, но с редовна практика ще можете да го направите по правилния начин.

23. Тежести на глезените

29-best-exercises-to-increase-height-48.

Това упражнение е предназначено главно за увеличаване на дължината на долната част на тялото, тъй като се фокусира върху разтягане на хрущяла между коленете. Поради продължителното разтягане хрущялът се удължава и нараства масата. Следователно, дължината на долната част на тялото ви се увеличава.

Седнете на висок стол и завържете закопчалка за глезена, за да добавите тежести към глезена си. Можете да започнете с малки тежести и постепенно да увеличите теглото си, докато продължавате. Оставете краката си да се простират поради натиска на тежестите. След като завършите тази процедура, отстранете тежестите и позволете на краката си да се отпуснат, като ритнете краката леко 5 до 10 пъти и след това енергично 5 до 10 пъти. Това огъва колянния хрущял и му позволява да расте на дължина.

24. Алтернативен крак за крака

29-best-exercises-to-increase-height-49.

Това упражнение е подобно на плуване, с изключение на факта, че не се прави в басейн.Той основно се фокусира върху долната част на гърба ви, го укрепва и го прави твърд, така че да стоите високи.

Можете да започнете, като легнете на стомаха си на плоска и твърда повърхност. Протегнете максимално тялото си. Докато почивате на брадичката си на пода, протегнете ръцете си пред лицето си, с дланите ви обърнати надолу. Това трябва да е началната позиция. Сега вдигнете дясната си ръка на няколко сантиметра от пода и вдигнете левия си крак от пода едновременно, без да огъвате коленете, доколкото е възможно. Задръжте тази позиция за няколко секунди и след това стигнете до стартовата позиция. Повторете този процес с лявата ръка и десния крак. Това упражнение помага за тонизиране на долната част на гърба и предотвратява охлуването. Тонизираният гръб може да остане изправен и да ви направи по-високи.

25. Leg Kick

29-best-exercises-to-increase-height-50.

Това всъщност е ход от Tae Kwon Do. Това е защитен ход, но помага да се увеличи височината. За да направите това, стойте на земята с крака, леко поставени на разстояние. После, като размахвате енергията си, изстрелвайте, без да се движите с бедрата си.

26. Плуване

29-best-exercises-to-increase-height-51.

Плуването за няколко часа поне 5 дни в седмицата се счита за изключително полезно за увеличаване на вашата височина. Като упражнение с цялото тяло, плуването е най-интензивната форма на тренировка във водата. Тя ви позволява да използвате краката, тялото и ръцете си в най-голяма степен и по този начин развивате мускулна сила. Гърчният удар е най-добрият начин за плуване, за да увеличите височината си. Ето защо, ако искате да увеличите височината си, препоръчително е да се научите и практикувате плуване.

27. Прескачане на въже

29-best-exercises-to-increase-height-52.

Освен упражненията, посочени по-горе, прескачането на въжета е не по-малко важно от упражненията, когато става въпрос за растежния фактор, който е тясно свързан с височината.

28. Спринтове

Спринтове също помагат при увеличаване на височината. Тези упражнения със сигурност ще ви помогнат да увеличите височината си. Но ключът към успеха е да ги правиш редовно и последователно. Освен това интензивността и продължителността на тези упражнения трябва да се увеличават постепенно и упражненията трябва да се комбинират с балансирана диета за постигане на най-добри резултати.

29. Баскетбол

29-best-exercises-to-increase-height-53.

Баскетболът е спорт, който упражнява всички мускули и помага за растежа. Тя включва скачане, което помага за растежа на мускулите чрез увеличаване на мускулното напрежение. Той също така помага за увеличаване на фокуса и кръвоснабдяването на различни части на тялото.

Тези стречинг упражнения за увеличаване на височината, ако се извършват редовно, постепенно ще увеличат височината ви. Заедно с правилното хранене и доброто хранене, тези упражнения също ще повишат имунитета ви и ще улеснят растежа на тялото. Моля, посъветвайте се да започнете всякаква форма на упражнение само след като се консултирате с лекар, за да проверите дали те са подходящи за вас или не.

 

Видео клипове за височина:

Youtube

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×